A partnereink sikere, a mi sikerünk!

Bemutatkozás

Minden vállalkozás vezetője tudja, hogy a gazdálkodást érintő jogszabály-dzsungelében önmaga könnyen eltéved, pedig minden döntésének komoly pénzügyi következménye lehet. Kell a segítség minden vállalkozásnak, ahol döntéseinek előkészítését, a vállalkozás gazdálkodását hatékonyan támogatják és emellett a követelményeknek megfelelő könyvelési munkát is elvégzik. Fejlődni csak az tud, aki komplex szolgáltatást nyújtó szakmai segítségre támaszkodik.

A Larix Audit Kft. egy olyan vállalkozás, mely a számviteli szolgáltatása mellett adó- és üzletviteli tanácsadást tud nyújtani és segítséget tud adni a könyvvizsgálat lebonyolításában.

Társaságunk 1996-ban jött létre, négy jól ismert számviteli szakember, Orosz Bertalan, dr. Sasvári László, dr. Hoffmann Anna és Sinka Péter részvételével. Időközben a tulajdonosi szerkezet átalakult, de a társaság tevékenysége nem változott, üzletköre bővült és jelentős vállalkozások könyvelését mondhatja magáénak.

Az eltelt több mint 20 évben jól látható, hogy megnőtt a számviteli szolgáltatást, az adótanácsadást és a könyvvizsgálatot végző vállalkozások szerepe és felelőssége. A három tevékenység kiegészíti egymást és a vállalkozások érdeke is az, hogy e három tevékenységből fakadó követelmények minden döntésüket segítsék. Egy könyvelőiroda, helyesebben egy szolgáltató szervezet a piaci verseny igényeinek úgy tud eleget tenni, hogy a hagyományos könyvvelői tevékenységen túlmutató szolgáltatásokat nyújt. A vállalkozások vezetőinek nincs idejük arra, hogy a gazdasági jogszabályok gyors változásait kövessék. Elvárják a számviteli szolgáltatótól, hogy informálja a szükséges változásokról és változásokhoz való igazodásról.

A Larix Audit Kft. irodájának szolgáltatásai:

A vállalkozások gazdasági tevékenységének komplex kezelése; számviteli-, gazdasági- és adótanácsadás, valamint a könyvvizsgálat koordinálása.

A társaság és a szolgáltatói iroda vezetését önálló, erre a feladatra alkalmazott szakember látja el.


A hagyományos könyvelői tevékenységen túlmutató szolgáltatások:

  • Kisvállalati adó (KIVA) bevezetése
  • KATA szerinti adózás alkalmazása,
  • Adóoptimalizálás, adótervezés,
  • napi rendelkezésre állás 8-tól 16 óráig, mind a könyvelők, mind az irodavezető részéről,
  • belső információs újság, a Larix Hírlevél rendszeres kiadása,
  • tájékoztató fórumok megtartása, melyen neves szakemberek készítik fel partnereinket a gazdasági körülményekben történő változásokra,
  • a Larix Audit Kft. honapjáról elérhető információk.
  • a partner igényeihez alkalmazkodó információs rendszer kiépítése.

A munkánkért teljeskörü felelősséget vállalunk. Az üzletmenet kockázatának csökkentése érdekében jelentős összegű biztosítással rendelkezünk.
Biztonságos szakmai háttér, mely fakad a munkatársak szakmai felkészültségéből. Ha szükséges akkor külső szakértő bevonására is van mód.
Vállalkozás fejlesztését, pénzügyi finanszírozását segítő pályázatokban, banki konstrukciókban való aktív részvétel.

Mottó: A partnereink sikere, a mi sikerünk!


Pécsi Attila
ügyvezető 

Hírek

A NAV adatszolgáltatás következményei
A NAV rendszerébe minden adott társaságra, adószámra elkészült számla beérkezik, függetlenül attól, hogy a számlát ki kérte. Vegyük figyelembe, hogy az adatszolgáltatás tartalmazza a számla tételsorait, azaz akár készlet ellenőrzésre is alkalmas. A számlaadatok alapján az adóhatóság még komplexebb ellenőrzéseket tud végezni, anélkül, hogy megjelenne az adóalany portáján.

Számlaadat-szolgáltatás türelmi idő
Senki sem feledkezzen meg arról, hogy az első, június 30-át követő számlájának a kibocsátása előtt végezze el a NAV Online Számla rendszerében a regisztrációt. A regisztráció elmulasztása, késői elvégzése nem mentesít A NAV által szeptember 30-ig tartó türelmi időszakban alkalmazott szankciómentesség alól.

Pénztárgép és számlakibocsátás
Amikor a pénztárgép nem alkalmas számlakészítésre, a pénztárgépet használó vállalkozásoknak el kell felejteni azt a berögződött technikát, hogy ha valaki számlát kér, akkor az ellenérték pénztárgépbe kerül rögzítésre és a nyugta a számla második példánya mellé kerül.

Mindenről ne kérjünk számlát!
Fokozottan kell a jövőben figyelni arra, hogy csak azokról a beszerzésekről kérjünk számlát, melyek valóban a vállalkozás érdekében merültek fel. Már nem követhető az az elv, hogy „mindenről számlát kérünk, majd a könyvelő eldönti, hogy elszámolható-e”. Minden adóalany le fogja jelenteni a vállalkozásunknak kibocsátott számláit és a NAV várni fogja tőlünk is az ehhez kapcsolódó számla bejelentését.

Ajánlatkérés

Válaszoljon a kérdésekre, hogy el tudjuk Önnek küldeni ajánlatunkat.


 Ajánlatkérés 

Elérhetőség

Pécs, Petőfi Sándor u. 29/1.


Központi elérhetőségek

  • Telefax: 72/313-993
  • e-mail: larix@larixaudit.hu


Ügyfélfogadás:

  • Hétfő és szerda: 12-16 óra között
  • Többi munkanap: 8-12 óra között