A partnereink sikere, a mi sikerünk!

Bemutatkozás

Minden vállalkozás vezetője tudja, hogy a gazdálkodást érintő jogszabály-dzsungelében önmaga könnyen eltéved, pedig minden döntésének komoly pénzügyi következménye lehet. Kell a segítség minden vállalkozásnak, ahol döntéseinek előkészítését, a vállalkozás gazdálkodását hatékonyan támogatják és emellett a követelményeknek megfelelő könyvelési munkát is elvégzik. Fejlődni csak az tud, aki komplex szolgáltatást nyújtó szakmai segítségre támaszkodik.

A Larix Audit Kft. egy olyan vállalkozás, mely a számviteli szolgáltatása mellett adó- és üzletviteli tanácsadást tud nyújtani és segítséget tud adni a könyvvizsgálat lebonyolításában.

Társaságunk 1996-ban jött létre, négy jól ismert számviteli szakember, Orosz Bertalan, dr. Sasvári László, dr. Sasváriné dr. Hoffmann Anna és Sinka Péter részvételével. Időközben a tulajdonosi szerkezet átalakult, de a társaság tevékenysége nem változott, üzletköre bővült és jelentős vállalkozások könyvelését mondhatja magáénak.

Az eltelt több mint 20 évben jól látható, hogy megnőtt a számviteli szolgáltatást, az adótanácsadást és a könyvvizsgálatot végző vállalkozások szerepe és felelőssége. A három tevékenység kiegészíti egymást és a vállalkozások érdeke is az, hogy e három tevékenységből fakadó követelmények minden döntésüket segítsék. Egy könyvelőiroda, helyesebben egy szolgáltató szervezet a piaci verseny igényeinek úgy tud eleget tenni, hogy a hagyományos könyvvelői tevékenységen túlmutató szolgáltatásokat nyújt. A vállalkozások vezetőinek nincs idejük arra, hogy a gazdasági jogszabályok gyors változásait kövessék. Elvárják a számviteli szolgáltatótól, hogy informálja a szükséges változásokról és változásokhoz való igazodásról.

A Larix Audit Kft. irodájának szolgáltatásai:

A vállalkozások gazdasági tevékenységének komplex kezelése; számviteli-, gazdasági- és adótanácsadás, valamint a könyvvizsgálat koordinálása.

A társaság és a szolgáltatói iroda vezetését önálló, erre a feladatra alkalmazott szakember látja el.


A hagyományos könyvelői tevékenységen túlmutató szolgáltatások:

  • napi rendelkezésre állás 8-tól 16 óráig, mind a könyvelők, mind az irodavezető részéről,
  • belső információs újság, a Larix Hírlevél rendszeres kiadása,
  • tájékoztató fórumok megtartása, melyen neves szakemberek készítik fel partnereinket a gazdasági körülményekben történő változásokra,
  • a Larix Audit Kft. honapjáról elérhető információk.
  • a partner igényihez alkalmazkodó információs rendszer kiépítése.

A munkánkért teljeskörü felelősséget vállalunk. Az üzletmenet kockázatának csökkentése érdekében jelentős összegű biztosítással rendelkezünk.
Biztonságos szakmai háttér, mely fakad a munkatársak szakmai felkészültségéből. Ha szükséges akkor külső szakértő bevonására is van mód.
Vállalkozás fejlesztését, pénzügyi finanszírozását segítő pályázatokban, banki konstrukciókban való aktív részvétel.

Mottó: A partnereink sikere, a mi sikerünk!


Pécsi Attila
ügyvezető 

Hírek

NAV Közlemény a adatszolgáltatási haladékról
NAV 2018. július 1-jén közleményt adott ki az online adatszolgáltatásra vonatkozó átmeneti időszakról. A közlemény szerint ha egy vállalkozás számlázó programja július elsejétől még nem képes az új szabályok szerinti számlaadat-szolgáltatásra, a NAV szankciómentességet garantál, ha az adatok még július végéig beérkeznek. Fontos, hogy a haladék kizárólag a számlázó programból történő adatszolgáltatásra vonatkozik, a nyomdai gyártású számlatömbből kibocsátott kézi számlákra nem!!!

Számlázó program és kézi számla együttes használata
Ha a jelenleg használt számlázó program nem alkalmas a 100 ezer Ft-os áfa tartalmú számlák elektronikus átadására, akkor ez a program kizárólag értékhatár alatti számlák elkészítésére használható. Az értékhatár felett előállított számla esetén bírság kiszabására kerül sor. Megoldás lehet, hogy a határérték feletti számlák kézi számlán kerülnek kibocsátásra és erről az adatszolgáltatás a NAV online számla felületén kerül teljesítésre. Egy vállalkozás alkalmazhat több számlázó programot, a program mellett kézi számlákat is kiállíthat és kizárólag kézi számlázást is végezhet. A kézi számlázás választása esetén többlet adminisztráció jelentkezik. A számlázó program használata esetén folyamatos, üzembiztos internet-szolgáltatás és

NAV Számlázó program használata
A NAV által kifejlesztett számlázó program a törvényi minimum feltételeit teljesíti. Ennek következtében kisvállalkozásoknak ajánlható, bonyolultabb számlázási feladatok megoldására nem alkalmas. A NAV-os program nem figyeli a 100 ezres áfa határt, minden elkészített számla beküldésre kerül. A NAV-os számlázó program használatához is szükséges a regisztráció és a technikai felhasználó létrehozása és a képzett kulcsok számlázó programba történő rögzítése.

Adatszolgáltatás számlákról - SÜRGŐS FELADAT
Az adatszolgáltatás a számlák elkészítési módjához igazodva két úton valósulhat meg: (1) Aki programmal készíti a számláját, ott a számlázó programnak kell alkalmasnak lennie az adatszolgáltatás elektronikus módon történő, azonnali beadására. (2) Aki nyomdai úton előállított számlát használ, annak a 100 és 500 ezer Ft közötti áfa-tartalmú számlák esetében a kibocsátást követő 5 naptári napon belül, az 500 ezer Ft-ot elérő áfa-tartalmú számlák esetében legkésőbb a kibocsátást követő naptári napon kell számlánkénti adatot szolgáltatni a NAV részére. A szabály igen szigorú, mert naptári napot ír elő és nem munkanapot.

Ajánlatkérés

Válaszoljon a kérdésekre, hogy el tudjuk Önnek küldeni ajánlatunkat.


 Ajánlatkérés 

Elérhetőség

Pécs, Petőfi Sándor u. 29/1.


Központi elérhetőségek

  • Telefon: 72/310-842, 333-281
  • Telefax: 72/313-993
  • e-mail: larix@larixaudit.hu


Ügyfélfogadás:

  • Hétfő és szerda: 12-16 óra között
  • Többi munkanap: 8-12 óra között